Thursday, December 24, 2015

..hatiku tertinggal di Lejen Press [pt. 1]


Cadangnya, aku nak menceritakan pengalaman ala-ala #DiariInternshipAneff dalam blog yang dah tak serupa blog ni, tapi.. biasalah, segalanya bermula dari angan-angan.

Dan kalau nak diikutkan, hidup sebagai seorang 'intern' aku dah lama mula sejak 3 bulan lepas (?) dan bakal tamat dalam masa kurang lebih 2 minggu lagi. Banyak benda aku belajar dan bakal belajar kelak.

Tak adil kalau aku nak cerita sekarang, sebab nanti post seterusnya akan jadi yang 'edisi kedua' dan akan jadi berpecah-pecah. Jadi, adalah lebih baik aku simpan semua yang aku nak tulis untuk post akan datang; yang mana akan jadi sangat panjang. Lantaklah korang nak baca as review, pengalaman or whatnot. Korang nilai sendiri, okey?


for now, stay tuned dan pergi baca cerita aku dekat Wattpad.


No comments: