Sunday, September 7, 2014

Welcome 5th Semester, Welcome Final Year

Hai!

Jadi, secara asasnya aku akan mulakan semester baru (semester 5) bermula Isnin, 8hb September 2014. Semester pertama untuk tahun akhir aku sebagai pelajar :)

Benda yang paling aku kena bersedia semestinya projek tahun akhir yang aku memang tak sedia apa-apa langsung walaupun senarai tajuk research. aku tak boleh expect yang final year ni akan jadi something yang buat hidup aku miserable sebab mungkin aku akan memang betul betul bahagi masa, atau memang hidup aku akan jadi miserable :3

I'll be leaving my 2 nieces yang selama aku cuti 2 bulan lebih aku babysit diorang. so, lepas ni mungkinlah akan rasa lain sikit sebab hari-hari tengok muka diorang, lepas ni takde dah :'D tapi takpe I'Allah boleh jumpa masa cuti :)))

tak ada benda nak tulis sebenarnya, cuma niat utama taknak bagi blog ni sunyi dan kosong dalam jangka masa yang lama. I'll try my best to keep this blog updated, at least sebulan sekali. OKAY WISH ME LUCK WITH MY FINAL YEAR! 

p/s - I'Allah i'll come out with a surprise dalam jangka masa terdekat ;)

1 comment:

aiman mania said...

wuhuuuu...dah final year dah diaaaaaa...nnti kejer jgn lupa belanja..hooohohho..
good luck study Y
_Y