Friday, August 2, 2013

NotaJiwa #0

Salam Ramadhan .

Tadi masa lepas mandi , aku berpuisi sendiri . wah puasa-puasa pun sempat berangan depan cermin berpuisi . tapi itu memang habit :) memang pelik dan agak ke-belakang sikit , tapi .. kisah pulak ?

selain menyanyi dan humming masa makan , aku juga gemar berpuisi . ha kan dah terbukak rahsia peribadi . mak pun kadang-kadang pelik tengok aku . kadang-kadang mak perli jugak .


"kau ingat kau P.Ramlee ke dik?"


tapi , dah hobi , nak buat macam mana ? sebab itulah aku ada satu buku puisi :') dan aku berazam untuk post semua puisi yang pernah terlintas/tertulis/tercatit . dan aku akan namakan koleksi puisi aku sebagai NotaJiwa . ha camtu . ala ala Sonnet nak berangan jadi Shakespeare .


Copyright © All Rights Reserved !



*updated : PuisiJiwa tukar kepada NotaJiwa . 





2 comments:

zuno said...

Hihi..okay tazabar nk lihat puisi tu

NurainSuperr said...

WOW, hobi yang jarang dimiliki oleh orang laki. ngee :P