Monday, January 28, 2013

Handphone dan Vios

short entry . happened yesterday . while in the car . abang was driving .

aku , mak , ayah , abang dan elly tengah hadap kesesakan lalu lintas yang agak celaka teruknya . dan tiba-tiba , kedengaran bunyi ambulans dari arah belakang .


Elly   : eh , abang handphone nak lalu !


****************

aku , mak , ayah , abang dan elly tengah bincang pasal masa depan + rumah + kahwin + kereta + yadaa yadaa . dan abang menyatakan hasratnya .


Abang   : lepas 3 tahun nanti aku nak tukar kat Hospital Melaka , MyVi ni aku suruh anep sambung bayar , lepas tu aku nak amik Honda Vios . 



p/s : nasib baik mereka sedar sendiri , kalau tak memang aku dah bahan . yang sebetulnya , elly nak cakap Ambulans dan abang nak cakap Honda City . mak aku dah ketawa berdekah-dekah dalam kereta sampai tersiku muka aku !



1 comment:

syazwani 'atiqah said...

honda vios...handphone nk lalu..bila kita separa sedar..tgh marah pn bole tgelak..