Sunday, December 9, 2012

Kuliah Cinta


lama rasanya tak post entri . (ayat wajib untuk setiap blogger yang dah lama tak tulis entri lepas tu 2 tahun kemudian baru tulis entri baru) *baca dalam satu nafas ya ?

hai ! rindu abang tak ? >.<

tajuk entri kali ini adalah Kuliah Cinta . sebab apa Kuliah Cinta ? sebab tempat abang aku belajar sekarang ni dia shoot untuk filem Kuliah Cinta . tahu ? tahu ? mesti seksited kan ?

aku anggap ni peluang kedua . mula-mula aku agak berat nak post pasal hidup baru aku dalam blog , tapi sebab ada blog , so blog lah ! pfftt .

aku sekarang belajar ehem ehem dekat universiti ehem ehem . dah nak masuk semester ehem ehem pun . aku suka belajar kos ehem ehem ni sebab kena dengan jiwa dan hobi aku yang suka ehem ehem . rasa macam nak lempang tak ?

Bachelor in Journalism :) di universiti di Serdang . tak boleh beritahu nanti kena culik .

aku boleh tulis cerpen , novel , puisi as much as i can ! and that day , aku tulis puisi pasal Israel walaupun aku hanya selamba badak menyondol tulis aku sendiri tak paham aku tulis apa .

currently going on to second semester (je) , and will be here for another 3 years ? yup . 3 years .

sooo , will that be all ?

TTYL darlingsssszzzzzeeeaahhhhh .

5 comments:

Jane. P said...

good luck :)

Abg Stalker said...

pergh.bachelor in journalism tuuu..*muncung pnjg* ni kua esok keje apa anep?

misz aisya said...

manfaatkan setiap peluang dan ruang yang ada. good luck abang ehem ehem. huhu. :P

aslvie adam said...

Nice entry..singgah skodeng jp ye...;)

Eazy Izzuddin said...

Ehem ehem kat mana tu hehhe