Thursday, November 22, 2012

kelakar + seram


lama tak jumpa kan ? urusan dunia ni betul-betul buat aku jadi manusia berwibawa . eh ?

baiklah ! tanpa berbicara panjang , aku nak cerita satu benda yang kelakar campur seram sikit sikit untuk menutup rasa stress akibat assignment yang direject . bersedia ? aku nak klasifikasi post ni sebagai Kisah Seram #3 pun macam suam suam kuku je seram dia so tak jadik .

satu petang yang mendung , ditemani bunyi kereta dan motosikal yang lalu kat highway tepi kolej aku , aku pergi jamban .

aku masuk jamban .

aku kencing .

aku dengar bunyi .

bunyi bahan-buangan-solid-yang-jatuh-ke-dalam-lubang-jamban .

*plupp*


satu .


*kedengaran bunyi batuk yang aku agak untuk overshadow bunyi plupp tadi*


*plupp*


dua .


*kedengaran bunyi batuk lagi sekali yang aku pasti untuk overshadow bunyi plupp #2 tadi*


aku habis kencing .

aku bersih bersih apa yang patut .

aku keluar jamban .


"eh..?" aku bersuara .

aku basuh tangan di sinki .

*kedengaran bunyi batuk , tapi sebelum tu takde bunyi plupp*


aku pandang sekeliling . ok ni tang seram dia . semua pintu jamban terbukaaaaa . yeayyy ! tiada orang lain selain aneff marhfiz yang comel . yeayyy !!



Saturday, November 17, 2012

disgrace




"you're already an actor on this odd little world , so why should you act more in front of other people ?

it's a disgrace.."

 (friend , 2012)