Friday, August 3, 2012

motor terbang

*aku dan ayah siap siap mahu ke masjid*


" mak , dak abang tak bangun lagi mak ."  (dengki)

" dia demam . terkejut sebab nampak motor terbang pagi tadi ."

" pffftt ! "


*************************


kisahnya terjadi pagi tadi , mengikut penceritaan mak aku lah .

abang aku dan mak aku pergi hantar akak aku ke tempat kerja. sampai di satu simpang , tiba-tiba mereka ternampak ada motor melayang sebab pembonceng dia hilang control , lalu tercampaklah kedua-dua yang menunggang motor itu . kepala berdarah , dan akibatnya , abang aku yang nampak terus demam terkejut (katanya) . sekarang 3.04 p.m belum bangun lagi . demam terkejut (katanya) eh ulang ulang nampak .


" mak tak demam pun ?"

" mak kuat semangat ."


nampak motor terbang dah demam tak boleh bangun . tu belum benda lain terbang . dahsyat abang aku ni .



No comments: