Saturday, August 25, 2012

Kronologi Aidilfitri 2012

Assalamualaikum dan Salam Lebaran semua orang !

ada sihat ? aku sihat alhamdulillah . masih waras dan mampu beraya ke sana sini menziarahi sanak saudara dan sahabat handai . baru raya ke 7 , lek luu . apa barang kerja ? HAHAHA padan muka kena kerja . 
baiklah ! tanpa melengahkan masa dan keringat , aku mahu persembahkan kronologi aidilfitri 2012 versi Aneff Marhfiz . jaga-jaga , entri penuh dengan gambar !

1 Syawal - Bukit Cina , Melaka .






2 , 3 , 4 Syawal takde gambar , so forward ke 5 Syawal . HAHA k --'











aku beraya bersama AslanAs , ManYusoef , HairiCerulean dan AmeElms . pergi beraya di rumah Syafiq Rosli , Daniel Adie , Ame Elms dan akhir sekali rumah Aneff Marhfiz . huhuksss uhuks !

kebetulan ramai lagi yang ada seperti Karl , Fiq Fikri , Amir Naufal dan Hizami Li dan lain lain . ianya seperti gathering raya Melaka + Johor + Selangor + Twitter + Blogger . tahu tak masa aku menaip ni , aku berkira-kira nak letak link ke taknak . HAHAHA ok aku malas letak link . LOLOLOL

nota raya #1 - Lan tinggi bak hang ! pemain bola tampar matrikulasi Johor 2006/07 *gasak*

nota raya #2 - Osman pemalu juga diluar walaupun di twitter dan blog sepertinya bertih jagung. sepertinya
                                ya.

nota raya #3 - Hairi tu pemenang tempat ke 3 contest aku tapi belum tuntut hadiah . balik raya baru perasan,  
                                boleh ? -..- dia baca tak agak-agak ? HAHAHA

nota raya #4 - Saya seronok kerana akhirnya dapat jumpa mereka :')



8 comments:

Anonymous said...

anep buat muka innocent!

bukankosong said...

hebat, beraya dengan blogger2 femes

Anonymous said...

muka kau tak jinak!

Anasyg said...

weewit-bila blogger2 famos amos berkumpul. Hawt setap semuanya. ^^, lg2 gamba takde? tu yg bunga seorang tu blogger gak ye?

محمد رازيق said...

selamat hari raya anef. tq lawat blog. keke. wah beraya ngan blogger.

Mohd Khairi Khadzir said...

awat bnyk gmbo aku hahahaha ... untunglaaa Man ade peminat cilik wkwkwkwkw~~~~ hahaha

Ok kite discuss psl NOTA RAYA #3 tu kt twitter ...

Khairul Hakimin B. Muhammad said...

muka sama
senyum pun sama

saya senyum kena lain lain
xde gigi 1

izfanora said...

gempak raya bila dapat kumpul ramai2 camtu kan.. huhu..