Thursday, July 12, 2012

Sha jatuh cinta dengan Aneff .

Assalamualaikum .

sihatkah kalian ? harap senantiasa sihat -..- baiklah , malas aku nak bermukadimah panjang-panjang . bukan ada orang baca blog ni pun . tu dia cliche . kisah pulak aku :3

tadi semasa aku membelek belek blog , scroll punya scroll , mata aku tertumpu pada satu orang yang tinggalkan nota cinta . gituhh kannnn . aku tak tahu la itu prank ke apa ke . gasaklah ada juga benda aku nak update ! ada blog tapi tak update woi !

tiok lah . Sha jatuh cinta dengan Aneff . ai malu .


soalan utama : blog kau ada ? 



7 comments:

DanieL AdiE said...

Siapa gerangan SHA tu?

nurdani said...

sha, sila tampil memberi penjelasan lanjut. hehe

bukankosong said...

linknya tak mo share sekali?

hoho

Jane said...

oh sha lalallalalala hahah teringat ngan lagu si comel cleopatra hahaha.. yerr... ada admirer dah hahaha.. siapa kah sha itu.. tak sabar nak tahu hehe

ame elms ! said...

untunglah ada orang jatuh cinta dengan kamu . ha .

eyjalukman said...

untunglah ad org jtoh cinta. hahah:P

epulafea azhari said...

mungkin sha sekadar seekor kucing.
kucing yang kejam.