Saturday, July 7, 2012

Mengkarung ke Bengkarung ke Cengkarung ?

Assalaualaikum .

Topik panas ! bagi sesiapa yang tidak tahu satu benda dari 3 di atas , sila berambus . sekarang .

baiklah sebenarnya soalan mengkarung ke bengkarung ke cengkarung ke ni sejak aku tingkatan 2 lagi wujud . asal aku jumpa siapa je pun mesti aku tanya . siapa pencetus ? mestilah penolong ketua asrama aku , aneff marhfiz ! LOLOLOL


***************************

di dewan makan .

ali : anep , nanti pinjam buku add math . prep nanti bawak eh .


anep : haa ok ok . ali ?


ali : apa ?


anep : mengkarung ke bengkarung ke cengkarung ?


ali : bengkarung lah . mengkarung tu bukan yang tikar tu ke ?


anep : ??? tu mengkuang la gile .


ali : ohh . eh jgn lupa bawak buku add math .

so sejak haritu , aku yakin yang binatang tu ialah BENGKARUNG .


*************************

majlis makan malam bersama pengetua .

abu : pehhh singkat doe kain cikgu timah .


anep : abu ?


abu : apa ?


anep : mengkarung ke bengkarung ke cengkarung ?


abu : mengkarung lahh . yang macam cicak tu kan ?


anep : oh ? bukan bengkarung ?


abu : mana datang bengkarung . mengkarung lah !


anep : okay okay . rilek ah .


abu : eh lawa pulak si kiah tu . selalu aku tgk tak rupa orang .



so sejak haritu , aku yakin yang binatang tu ialah MENGKARUNG dan kadang-kadang BENGKARUNG -.-


************************

di bilik mandi sementara tunggu turn .

atan : eh nep , esei bi dah siap ?


anep : dah . tadi prep aku buat . asal ?


atan : nanti nak pinjam .


anep : malam kang aku bagi . ermm tan ?


atan : ye ?


anep : mengkarung ke bengkarung ke cengkarung ?


atan : errmm ermm cengkarung kot . tak pasti . kenapa ? kau jumpa ke ?


anep : tak ah . saje tanya .


atan : woi cepat ahh ! nak maghrib ni ! *sambil ketuk pintu bilik air*

so sejak haritu , hati aku berbelah bagi hendak pilih yang mana satu .


**********************

jadi apa pilihan anda ? Wikipedia pun aku rasa dia berbelah bagi sebab tiga-tiga sekaligus dia sebut ! HAHAHA k . yang penting mengkarung ke bengkarung ke cengkarung , bukan sejenis tikar ya .

tadaaaa ni lah mengkarung ! atau dikenali dengan bengkarug . atau cengkarung .



2 comments:

alif haris said...

kahkahkah.. semua boleh

aKSARAfENDI said...

xboleh blah kata mengkarung tu tikar..