Friday, July 6, 2012

Bontot Kau 2.0

Assalamualaikum dan selamat pagi .

cerita fresh di pagi Jumaat , 16 Syaaban . baru je jadik lebih kurang 5 minit lepas . cerita takdelah hot tapi gasaklah aku nak post jugak sebab aku tak suka blog aku tak ber-update . gituh kan !

mukadimah sikit *sebab nak bagi post ni nampak panjang -..-
baiklah harini Jumaat , so kebiasaannya kalau abang aku ada dia kena hantar akak aku ke tempat kerja sebab nanti nak pakai kereta nak pergi solat Jumaat . abang aku ni sementara nak tunggu surat posting dari hospital , dia keje la dekat kedai serbaneka 24 jam .

nak dijadikan cerita , pagi ni dia baru balik kerja . balik kerja ofkos la mengantuk kan ! bila akak aku nak gi kerja dah , ayah aku pun suruh dia hantar akak aku .


********************

ayah : bang ! gi hantar elly tu . nnt nak pakai kereta .


abang : suruh anep lah . abang ngantuk .


mak : ala balik kang boleh tidur .


abang : jom lah elly . mengantuk pun mengantuk lah .


mak : balik kang boleh tidur laaaa .


abang : takde , abang takut tertidur je bila bawak kereta kang . naik motor pun boleh tertidur , ni kan bawak kereta .


mak : bontot kau .


***************************

Salam Jumaat ! peace .


a/n : lagu agnes monica tajuk Ku Tlah Jatuh Cinta , starting dia boleh buat jejoget eh . tak caya gi dengar kat utube >.<


2 comments:

bukankosong said...

tu dia!

sekali mak ang bg

hahaha

Abg Stalker said...

biasa da tu org melaka!hahaha :))