Sunday, May 6, 2012

Telefon Bimbit Warisan

Assalamualaikum .

Haritu makwe ai selongkar laci kabinet , lepas tu terjumpa pula telefon bimbit warisan keluarga -__- tapi semua dah rosak lah . sesaja simpan mana tahu nanti boleh masuk muzium . kalau telefon yang lama-lama dulu boleh masuk muzium , takkan lah yg bakal-jadi-lama pun tak boleh , ye dak ? 

nampak aje telefon bebanyak tu , terus aku capai kamera pastu susun satu-satu . snap ! snap !

malas menceceh . lihat gambar , mana tahu kau pun ada pernah guna telefon gini >.<

 telefon bimbit pertama keluarga . kakak aku bawak pergi sekolah tau masa nak amik result spm . senang nak call rumah gtau result , takyah beratur kat public phone !


 telefon bimbit kedua . tapi aku rasa sepesen aje dengan yang pertama tu -__- baling anjing mati .


 yang ni nampak sikit canggih dia . antena dia yang atas tu pendek sikit pastu saiz dia pun kecil . hiks !


 yang ni aku tak pasti . aku tgk macam telefon mainan pun ada :|


ehem ehem ! ni hadiah kakak aku dapat masuk U tau ! haaa tahu harga dia masa tu berapa ? 600 hengget okehh . boleh dpt samsung corby 3 skarang . telefon ni jugaklah buat aku melalak sebab kemaruk nak main game ular -..-


haaa flip tau . kau ada ? masa ni dah ada kaler dahh . aku pernah guna . yang nokia atas pun aku pernah guna >.<


a/n : ini semua yang dah rosak . mmg dah tak boleh pakai pun , sebab tu bersemadi aje dalam kabinet >.<



5 comments:

Rizq Herinza Syadza said...

kita pernah pakai yg ada antena tu dengan 3310. sangat bernostalgia! :')

farah hanim said...

hahahhaa
perubahan ikut zaman la nie
hehe :P

Dylla Abas said...

3310 tu kalau dapat pakai dulu rasa gah sgt dah..game ular tu memang berhantu ye..sama la org yg gila kn angry bird zaman skrg ni :)

Abg Stalker said...

owh ok,sume nya abg ada jgk =.= skrg da x bole gn lgsg kot.bg je la makwe bt main.hahah

Syakir Rahman said...

hahahaha....nokia plg femes... tp aku penah guna alcatel dlu...kah2...