Saturday, February 4, 2012

ujian Tuhan

First and foremost (wah gituh) aku nak mintak maaf kepada semua yang berkenaan atas APA JUA kesalahan yang aku dah buat . maaf atas segala khilaf (--,)

selepas hiatus yg cukuppp panjang (6 bulan barangkali) aku buat keputusan ingin kembali aktif dan bergiat gagah dalam dunia penulisan ni . mungkin aku tak fofular seperti benshaari atau eqbalzack atau yuyuzuleka atau mariaelena atau safeesali , dan mungkin takde pembaca setia . ada aku kesah ? yg penting qolbu ! qolbu tu yg penting ! kau jgn maen maen ngan aku kiah .

atas sebab sebab yg tidak dapat dielakkan , aku terpaksa berhenti seketika . sebab sebab yg aku tak dpt nyatakan di sini dan biarlah hanya diriku yg kecil molek ini serta beberapa sahabat blogger sahaja yg tahu . bukan senang utk berhadapan dengan masalah . dari perlis smpi johor aku ulang alik . tak lah tipu je uols . HAHA :p tapi aku tahu tu semua ujian Tuhan :)

untuk itu , next post aku , INSYALLAH aku akan umumkan pemenang contest aku . ye aku tahu , dah berzaman . sampaikan anak buah aku pun dah keluar dari perut -..- jangan marah saya plishh :(( 
tahu kan contest yang mana ? yang baju melayu baju kurung tu . ya Allah baru aku sedar tu contest masa hari raya . magawddddd . ok fine lempanglah saya T_T



No comments: