Wednesday, February 29, 2012

Jom Heboh 2012

Assalamualaikum .

harini aku nak cerita dan tunjuk dalam 2 3 keping gambar aku ke Jom Heboh >.< mesti kau cakap aku sama lorat aku nak tunjuk . kesahh pulak aku ? -..-

jadi pagi itu Amir amik aku around 10 kot , dan kami terus meneruskan perjalanan ke MITC melaka . bajet jauh . okay setelah 3 minit , kami pun sampai . mulanya kami bercadang untuk park kereta di rumah aku then menapak ke MITC , tapi cadangan itu agak tidak mengembangkan sel cerebrum :O malahan menyakitkan hati dan kaki .

parking kereta ada tapi penuh :|

kami mengambil keputusan untuk bermain bowling sebentar dan .. ok kami bermain bowling --, setelah itu kami pun bergerak ke karnival Jom Hebohhhhhhh yang tak berapa nak heboh lagi . orang tak ramai lagi . panas mengkaung kau ! asal boleh aku sebut       -_____-

aku dah berpeluh macam kuda lumba dengan kepanasan yang agak agak aku dah 83 darjah celcius pastu aku ajak Amir masuk kejap PC Fair . di situ ada lebih kurang ramai orang yang memakai kopiah dan songkok . kami makan tengahari di situ dah macam dalam golongan jemaah haji -..- serius .

nothing interesting YET i guess masa kami pergi tu . so kami bercadang ingin ke dataran pahlawan untuk melihat ada karnival islamic apa ntah kat situ organized by Masscomers UiTM Lendoooooo ^^, after meet some of old friends dekat kolej dulu , kami pun berambus !

tiok gamba !







2 comments:

Abg Stalker said...

gamabu tuan blog mana?haha

panas cm kuda ye am,orite lg r tu.peluh jantan namanya.

Adylia Qarissa said...

dkna tak pernah pergi jom heboh ;p