Wednesday, August 3, 2011

takut lipas itu normal .

sedar tak sedar esok dah raya dah hari ketiga kita puasa kan Senah ? so , untuk hari ketiga puasa ni AM nak buat satu entry extravaganza pasal satu binatang yang geli , penyek dan laju -.-

sedapnye bau mak masak #tetiba

okay back to the topic . takut lipas tu normal betul tak betul ? AM akui yang AM takut lipas ! ada masalah ? and can u imagine i was like doraemon-nampak-tikus bila AM nampak lipas . tak macho ? ahh ada aku kisah . lebih baik kau kisah macam mana binatang tu boleh muncul . sebab tempat kau tak bersih ! #emosyenel

ahh AM dah start menggelitis dah terbayang bende kecik tu . maigaddd dengan sungut dia . eh ? sesungut ? apa nama yang depan hidung dia tu ? okay dengan misai dia yg panjang pastu gerak-gerak . oh Tuhanku !! and one more , dia boleh turbang !

AM tiok kawan AM bila dia tolong shuhhh (halau) bende tu . jangan harap laa AM nak shuhhh . macam mana laa dia buleh amik misai lipas tu , dengan binatang tu gerak gerak . maigadddd ! gedik ? ahh ada aku kisah .




kau ingat aku nak post gambar lipas betul ? jangan harap .
kenapa aku rasa lipas atas ni mcm ninja turtle eh ? =..=


BENDA INI MENGIGIT . sakit tau tak ! (walaupun tak pernah kena ) tapi bila kawan AM dengan konfiden dan gigihnya cerita yang dia pernah kene gigit lipas , secara manual-nye AM dapat rasakan kesakitannya jua !

kalau lipas ni memudaratkan awak , awak dan awak .. so , dibolehkan untuk membunuh beliau dengan cara tidak menyeksa :)
macam tu jugak dengan sembelih , gunakan pisau yang tajam ya anak-anak .

jangan laa kau amik sesungut dia pastu ikat kat depan kipas pastu biar dia terbang-terbang . euwww




19 comments:

nurAMALLINA said...

hahahah! tapi aku benci lipas. sumpah!

ame elms ! said...

kalau nampak lipas , dah tak pikir nak cover macho lagi dah . jerit keluar suara gegirl bagai . #eh .

Cik Chokie said...

euwww.. haha. geli-geli.
mau nampak lipas jalan2 jerit satu rumah boleh dengar. hahah.

LOIKE entry nih . :D

saiazuan said...

oh lipas!!! cepat2 aku ketuk ngan paper klu nmpk..

Eazy Izzuddin said...

baru balik terawikh td ada lipas lalu depan kaki..
so pijak lorh! xD
mati disitu..
hehe

pernah cikgu kat kelas sampai naik ats meja guru sebab lipas lalu tepi dia haha
xD

sara zainol said...

xtakot.. juz geli je.. haha

syazu said...

haha..kelaka la entry pasal lipas neh..

Dauspozi said...

Baru semalam lipas merayap tepi bontot aku time layan TV... Adik pompuan aku sume terjerit-jerit.. Aku cover macho je, last² lipas naik atas badan.. Menggelupur.. satu family gelak.. DEMM! haha

aneff.marhfiz said...

@nurAMALLINA
sumpah sama ! HAHA !

aneff.marhfiz said...

@ame elms !
macho tak macho . ada aku kesah :p

aneff.marhfiz said...

@Cik Chokie
hishhh dah la laju . euwwww :P

aneff.marhfiz said...

@saiazuan
ketuk ngan paper je ? :O mati x ?

aneff.marhfiz said...

@Eazy Izzuddin
erk ! pijak ? euww geli geli !

aneff.marhfiz said...

@sara zainol
alaa sama la tu . tak boleh menghadapi beliau . HAHA

aneff.marhfiz said...

@syazu
hehe tengkiu :)

aneff.marhfiz said...

@Dauspozi
naik atas badan ? mak aihh kalau aku dah sawan dah tu .

Rohaizam Rosli said...

iejam tak suka gk lipas...siap fobia lg... seryesli nak bygkan pon dan geli seluruh bdn... kalau nmpk mmg gamat la umah... mmg iejam mnggelabah satu kampung tau... penah jd kat U dlu... elok tgh mkn tetiba muncul binatang nih... mmg tinggal la nasik tu terus larik dan jerit kuat2... naseb tak da org... iejam dgn sorg kwn iejam jer... terus kwn iejam tau iejam takot lipas... hahaha malu ~~~

eddy syrol said...

kalau lipas ni kencin kat mata, leh bengkak wooo....

SEGMEN PERTAMA EDDY SYROL

fatin syahirah :) said...

sama lah. aku cukup anti dengan lipas.

kalau mama aku lagi dahsyat. pernah dia jumpa lipas kat dapur masa kat kampung. tak payah cerita. semua periuk belanga senduk sudu garfu terbang. macam laki bini gaduh dah. haha

LIPAS ? so EUWWWW